-


Vă aducem la cunoștință că pentru o navigare cat mai ușoară acest site utilizează fișiere de tip cookie. De asemenea, am actualizat politica site-ului pentru a ne conforma cu Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea, vă rugăm să citiți și să înțelegeți conținutul Politicii de Utilizare a Cookies și Politicii de Prelucrare a Datelor.

Prin continuarea navigării pe site confirmați acceptarea politicii de utilizare a cookies si a politicii de prelucrare a datelor.

OFERTE VÂNZARE TERENURI - conform Legii nr. 17/2014

OFERTE VÂNZARE TERENURI - conform Legii nr. 17/2014

HOTĂRĂRI ALE CONSILIULUI LOCAL 2017

HCL ȘULETEA 2017

Documente pdf
stabilirea salariilor conform l 153/2017

Vizualizari: 56
Data creare: 28-06-2018 11:24:50

Declaraţii de avere și interese 2014

 

Documente pdf
Declaraţii de avere și interese Tamaș Ciprian Robert

Vizualizari: 93
Data creare: 16-03-2018 12:05:35

Sentința Civilă nr. 1604/2016 privind validarea de către instanță a mandatului de primar

Sentința Civilă nr. 1604/2016 privind validarea de către instanță a mandatului de primar pentru candidatul Tamaș Ciprian Robert

Documente pdf
Sentința Civilă nr. 1604/2016

Vizualizari: 86
Data creare: 16-03-2018 10:10:08

Hotărâri ale Consiliului Local Șuletea încheiate în anul 2016 după Alegeri

 

Documente pdf
Hotărârea nr.01/23.06.2016 privind alegerera Comisiei de validare a Consiliului Local Șuletea
Hotărârea nr.02/23.06.2016 privind validarea mandatelor consilierilor aleși la 5 iunie 2016
Hotărârea nr.03/23.06.2016 privind constituirea Consiliului Local al Comunei Șuletea ales la 5 iunie 2016
Hotărârea nr.04/23.06.2016
Hotărârea nr.05/23.06.2016 privind alegerea viceprimarului comunei Șuletea
Hotărârea nr.06/23.06.2016 privind constituirea comisiilor de specialitate
Hotărârea nr.07/23.06.2016 privind aprobarea cofinanțării obiectivului de investiții: "Lucrări de modernizare la Școala Generală Șuletea, în vederea obținerii autorizațiilor sanitare, Comuna Șuletea, județul Vaslui"
Hotărârea nr.08/23.06.2016 privind aprobarea cofinanțării obiectivului de investiții: "Lucrări de modernizare la Școala Generală Șuletea, în vederea obținerii autorizațiilor sanitare, Comuna Șuletea, județul Vaslui"
Hotărârea nr.09/23.06.2016 privind aprobarea contractării a două credite de la C.E.C. Bank în vederea finalizării proiectului la Măsura 322
Hotărârea nr.10/05.07.2016 privind rectificarea bugetului local, etapa iulie 2016
Hotărârea nr.11/05.07.2016 privind transferul fără plată a bunurilor materiale nevalorificate la licitație de la Școala de Pregătire a Agenților Poliției de Frontieră „Avram Iancu" Oradea
Hotărârea nr.12/05.07.2016 privind transferul fără plată a bunurilor materiale nevalorificate la licitație de la Inspectoratul pentru Situații de Urgență „Neron Lupașcu" al Județului Buzău
Hotărârea nr.__/29.07.2016 privind rectificarea bugetului local, etapa iulie 2016
Hotărârea nr.31/29.07.2016 privind aprobarea elaborării și implementarea proiectului "Reabilitare și Emancipare Socială" în cadrul Programului Operațional Capital Uman (POCU) 2014 - 2020
Hotărârea nr.38/16.08.2016 privind aprobarea modificărilor și completărilor H. C.L. nr. 14 din 04.04.2001
Hotărârea nr.39/16.08.2016 privind transferul fără plată a bunurilor materiale nevalorificate la licitație de la Inspectoratul de Poliție Județean Brașov
Hotărârea nr.40/17.08.2016 privind transferul fără plată a bunurilor materiale nevalorificate la licitație de la Inspectoratul de Poliție Județean Alba
Hotărârea nr.41/ .08.2016 privind aprobarea planului de acțiuni și lucrări de interes local pe anul 2016, conform Legii nr. 416/2001, cu modificările ulterioare
Hotărârea nr.42/30.08.2016 privind rectificarea bugetului local, etapa august 2016
Hotărârea nr.43/30.08.2016 privind desemnarea doamnei Scarlatache Elena Anca, în vederea întocmirii situațiilor financiare ale S.C. Servicii Comunale Șuletea
Hotărârea nr.44/05.09.2016 privind rectificarea bugetului local, etapa septembrie 2016
Hotărârea nr.45/16.09.2016 privind rectificarea bugetului local, etapa a II-a septembrie 2016
Hotărârea nr.46/13.09.2016 privind aprobarea cofinanțării obiectivului de investiții: "Lucrări de modernizare la Școala Primară Fedești, în vederea obținerii autorizațiilor sanitare, comuna Șuletea, județul Vaslui"
Hotărârea nr.47/12.09.2016 privind aprobarea indicatorilor tehnico - economici la obiectivul de investiții: "Lucrări de modernizare la Școala Primară Fedești, în vederea obținerii autorizațiilor sanitare, comuna Șuletea, județul Vaslui"
Hotărârea nr.56/18.10.2016 privind transferul fără plată a bunurilor materiale nevalorificate la licitație de la Inspectoratul Teritorial al Poliției de Frontieră Timișoara
Hotărârea nr.65/28.11.2016 privind rectificarea bugetului local, etapa noiembrie 2016

Vizualizari: 83
Data creare: 15-03-2018 15:44:42

Hotărâri ale Consiliului Local Șuletea încheiate în anul 2016

 

Documente pdf
Hotărârea nr.01
Hotărârea nr.02/29.01.2016 privind aprobarea bugetului local pentru anul 2016
Hotărârea nr.03/29.01.2016 privind aprobarea Proiectului privind Rețeaua școlară pentru anul școlar 2016-2017
Hotărârea nr.04/29.01.2016 privind modificarea sau abrogarea unor hotărâri ale Consiliului local Șuletea adoptate în anul 2015
Hotărârea nr.05/29.01.2016 privind decontarea a 50% din costul abonamentului de transport pentru elevii și studenții domiciliați în comuna Șuletea, care frecventează cursurile Instituțiilor de învățământ din localitățile Vaslui și Bârlad
Hotărârea nr.06/07.03.2016 privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici la obiectivul de investiții: "Modernizare drumuri de interes local în Comuna Șuletea, județul Vaslui"
Hotărârea nr.07/07.03.2016 privind aprobarea cofinanțării obiectivului de investiții: "Modernizare drumuri de interes local în Comuna Șuletea, județul Vaslui"
Hotărârea nr.08/07.03.2016 privind schimbarea categoriei de folosință din Arabil - în Pășune, a terenului apartinând domeniului public al comunei Șuletea, situat în satul Fedești, Tarla 6
Hotărârea nr.09/07.03.2016 privind rectificarea bugetului local, etapa martie 2016
Hotărârea nr.10/12.04.2016 privind aprobarea contractării unui credit în vederea finalizării proiectului la Măsura 322
Hotărârea nr.11/12.04.2016 privind aprobarea închirierii prin licitație publică deschisă cu strigare a suprafeței de 33 ha pășune, proprietate privată a Comunei Șuletea

Vizualizari: 82
Data creare: 15-03-2018 14:30:17

Primăria comunei Șuletea apelează la spiritul civic al localnicilor



Pentru că în ultima perioadă a crescut numărul celor care aruncă diverse deșeuri pe domeniul public, Primăria comunei Șuletea adresează rugămintea de a se trimite sesizări operativ, atunci când se constată asemenea cazuri, pentru a putea fi surprinși asupra faptului cei care nu doresc o comună curată.

Informaţiile sunt așteptate la:

telefon 0235/426784 de luni pana vineri intre orele 8.00-16.00
sau la orice oră la:
telefoanele 0768 673 653, 0758 963 836.

Vizualizari: 186
Data creare: 15-03-2018 14:14:15

Piața Agroalimentară din comuna Șuletea, județul Vaslui


S-a deschis noua piata agroalimentară în comuna Șuletea.

În fiecare duminică, vă așteptăm la Piața Agroalimentară Șuletea!

Foto
Piața Agroalimentară din comuna Șuletea, județul Vaslui

Vizualizari: 186
Data creare: 15-03-2018 13:36:01

Alimentare cu apă, comuna Șuletea, județul Vaslui


Am început forajul în partea de Nord a localității Șuletea! Așa cum am promis, vom rezolva problema cu apa în toată localitatea! Și zona izolată "Cotună" va beneficia de alimentarea cu apă!

Mulțumesc tuturor locuitorilor pentru înțelegere și pentru răbdare!
Mulțumesc și Părintelui paroh Zlat Aurel pentru binecuvântarea forajului, Doamne ajută!


Foto
Foraj pentru alimentare cu apă, comuna Șuletea, județul Vaslui

Vizualizari: 207
Data creare: 15-03-2018 13:05:15

Componență Consiliul Local Comuna Șuletea, județul Vaslui


Nasui Costel, PNL
Dumitru Dan David, PNL
Ciobanu Costel, PNL
Dimitrie Placinta, PNL
Pascal Viorel, PNL
Pascal Sorin, PNL
Guzganu Vasile, PSD
Codreanu Iulian, PSD
Artene Costel, PSD
Druțu Alin, ALDE
Doroftei Ioan, ALDE


Vizualizari: 149
Data creare: 15-03-2018 13:00:09

Program de audiențe Primăria Șuletea, județul Vaslui

PRIMAR TAMAȘ CIPRIAN ROBERT   Telefon: 0768 673 653
                                                        E-mail: primar@suletea.ro
LUNI          08.00 - 12.00
VINERI      08.00 - 12.00

VICEPRIMAR
DUMBRAVĂ SORIN     Telefon:
0757 956 994
MIERCURI          08.00 - 12.00

SECRETAR TĂNASE FILIP              Telefon: 0769 067 698
                                                     
E-mail: secretar@suletea.ro
MARTI          08.00 - 12.00
JOI               08.00 - 12.00


Vizualizari: 125
Data creare: 15-03-2018 12:32:36

Cuvântul primarului comunei Șuletea

Dragi cetățeni ai comunei Șuletea,

Vă rog să-mi permiteți să vă transmit pe această cale cele mai alese gânduri de bine, sănatate și mult succes în activitatea dumneavoastră de zi cu zi. Doresc să vă aduc la cunoștintă faptul că actuală conducere a primăriei comunei Șuletea a început încă din vara anului trecut lupta cu problemele și neajunsurile comunei.

Este adevarat așteptările sunt mari, problemele sunt multe și nu pot fi rezolvate toate atat de repede cum am dori cu toții, suntem constranși de limita posibilitătilor financiare, de limita personalului existent,
Citeste mai mult...

Documente pdf
Curriculum Vitae - Primar Ciprian Robert Tamaș

Vizualizari: 203
Data creare: 15-03-2018 11:47:41

Contact, Comuna Șuletea, județul Vaslui

Adresa: localitatea Șuletea, comuna Șuletea, județul Vaslui
Cod postal: 737505
Tel/Fax: 0235-426784
Email: primariasuletea@yahoo.com
Web: www.suletea.ro
Program de lucru: luni-vineri 08:00 - 16:00;

Vizualizari: 156
Data creare: 15-03-2018 00:18:28

Lista obiectivelor de investiții pe anul 2017

Lista obiectivelor de investiții pe anul 2017 cu finanțare parțială sau integrală de la bugetul local, repartizate pentru Comuna Șuletea, județul Vaslui

Documente pdf
Lista obiectivelor de investiții pe anul 2017

Vizualizari: 90
Data creare: 14-03-2018 23:53:57

Prezentare comuna Șuletea, județul Vaslui

Șuletea este un sat din județul Vaslui, așezat pe dealurile Fălciului, situat aproximativ la 40 km de Bârlad. Cele mai vechi documente care amintesc de existența satului Șuletea datează din anul 1793 din care rezultă că satul avea o suprafață de 826 de hectare unde erau menționați proprietarii terenurilor învecinate cu ale satului Șuletea.

Comuna Șuletea cuprinde patru sate, astfel:
- Șuletea, centrul de comună
- Fedești
- Jigălia
- Rășcani
Numărul de locuitori al comunei este de 2.548.
Numărul de locuințe este de 975.

Comuna Șuletea este situată în partea de sud-est a județului Vaslui, având ca vecini:
la nord - comuna Dodești,
la sud - comuna Epureni,
la est - comuna Găgești și
la vest - comunele Gara Banc Citeste mai mult...

Vizualizari: 242
Data creare: 14-03-2018 23:25:17

Lista cuprinzând documentele de interes public

Informaţiile de interes public comunicate din oficiu, potrivit art. 5 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public:

Art. 5
(1)Fiecare autoritate sau instituţie publică are obligaţia să comunice din oficiu următoarele informaţii de interes public:
a) actele normative care reglementează organizarea și funcţionarea autorităţii sau instituţiei publice;
b) structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe al autorităţii sau instituţiei publice;
c) numele și prenumele persoanelor din conducerea autorităţii sau a instituţiei publice și ale funcţionarului responsabil cu difuzarea informaţiilor publice;
d) coordonatele de contact ale au Citeste mai mult...

Vizualizari: 147
Data creare: 14-01-2018 23:02:24

Buletin informativ

Buletin informativ


a) Actele normative care reglementează organizarea și funcţionarea Primăriei Comunei Şuletea:

Constituţia României;

Legea 215/2001 - republicată privind administraţia publică locală;

Legea 195/2006 Legea - cadru a descentralizării;

Legea 554/2004 privind contenciosul administrativ;

Legea 51/2006 - republicată privind serviciile comunitare de utilităţi publice;

Legea 188/1999 - republicată privind statutul funcţionarilor publici;

Legea 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, cu modificările si completările ulterioare;

Legea 53/2003 - Codul Muncii;

Legea 544/2001 privind liberul Citeste mai mult...

Vizualizari: 132
Data creare: 14-01-2018 22:57:01

Serviciul situatii de urgenta - atributii de baza

Departamentul "Serviciul Situatii de urgenta" isi desfasoara activitatea in sediul Primariei Comunei Şuletea. Acesta este subordonat directorului Directiei de Administrare si Primarului Comunei Şuletea.

Misiunea si scopul compartimentului de munca:

1. Serviciul Situatii de urgenta are ca misiune de baza:
1. Preintampinarea, reducerea si eliminarea riscurilor de producere a situatiilor de urgenta si a consecintelor acestora;
2. Scopul activitatii il reprezinta protectia populatiei, mediului si a bunurilor si valorilor;
3. Misiunea si scopul se indeplinesc prin activitatea de prevenire;
4. Formele activitatii de prevenire sunt: controlul, verificarea si informarea preventiva a populatiei.

Atributiile compartimentului Citeste mai mult...

Vizualizari: 114
Data creare: 14-01-2018 22:45:46

Cerere pentru prelungirea valabilitatii Certificatului de Urbanism

Prelungirea termenului de valabilitate a certificatului de urbanism se poate face numai de catre emitent, la cererea titularului formulata cu cel putin 15 zile inaintea expirarii acestuia, pentru o perioada de timp de maximum 12 luni, dupa care, in mod obligatoriu, se emite un nou certificat de urbanism.

Pentru prelungirea valabilitatii certificatului de urbanism se completeaza și se depune la emitent o cerere-tip insotita de certificatul de urbanism emis, in original.

Odata cu depunerea cererii de prelungire a valabilitatii certificatului de urbanism, solicitantul va face dovada achitarii taxei de prelungire a acesteia.

Documente pdf
Cerere pentru prelungirea valabilitatii Certificatului de Urbanism

Vizualizari: 148
Data creare: 14-01-2018 22:40:19

Cerere pentru emiterea Certificatului de Urbanism

Certificatul de urbanism se va elibera in baza unei cereri care va cuprinde atat elementele de identificare a imobilului pentru care se solicita certificatul de urbanism, cat și elementele care definesc scopul solicitarii. Certificatul de urbanism nu confera dreptul de a executa lucrari de constructii.

Documente pdf
Cerere pentru emiterea Certificatului de Urbanism

Vizualizari: 117
Data creare: 14-01-2018 22:35:21

Documentele necesare emiterii Certificatului de Urbanism

Pentru emiterea Certificatului de Urbanism, solicitantul, orice persoana fizica sau juridica, trebuie sa depuna o documentatie cuprinzand:

1. Cerere tip (formularul -model F.1.);
2. Planuri topografice sau cadastrale la scarile 1:500, 1:2.000 sau 1:10.000;
3. Documentul de plata a taxei de eliberare a certificatului de urbanism ( in copie)

Termenul de emitere - cel mult 30 de zile de la data inregistrarii cererii, mentionandu-se in mod obligatoriu scopul emiterii acestuia.
Termenul de valabilitate - se stabileste de catre emitent intre 6 și 24 de luni de la data emiterii. Prelungirea valabilitatii Certificatului de urbanism (CU) se poate face la cerearea titularului formulata cu cel putin 15 zile inaintea expirarii pentru o perioada de cel mult 12 luni și doar o singura data.

Vizualizari: 117
Data creare: 14-01-2018 22:33:18

Cerere pentru prelungirea valabilitatii Autorizatiei de Construire

Autoritatea emitenta a autorizatiei de construire va stabili o perioada de valabilitate de cel mult 12 luni de la data emiterii, interval in care solicitantul este obligat sa inceapa lucrarile. In aceasta situatie, valabilitatea autorizatiei se extinde pe toata durata de executie a lucrarilor prevazute prin autorizatie, in conformitate cu proiectul tehnic.

Neinceperea lucrarilor ori nefinalizarea acestora in termenele stabilite conduce la pierderea valabilitatii autorizatiei, fiind necesara emiterea unei noi autorizatii de construire. In situatia in care caracteristicile nu se schimba fata de autorizatia initiala, se va putea emite o noua autorizatie de construire, fara a fi necesar un nou certificat de urbanism.

In situatia in care in timpul executiei lucra Citeste mai mult...

Documente pdf
Cerere pentru prelungirea valabilitatii Autorizatiei de Construire

Vizualizari: 162
Data creare: 14-01-2018 22:30:45

Cerere pentru emiterea Autorizatiei de Construire

Autorizatiile de construire se emit de presedintii consiliilor judetene, de primarul general al municipiului Bucuresti, de primarii municipiilor, sectoarelor municipiului Bucuresti, ai oraselor și comunelor pentru executarea lucrarilor.

Pentru emiterea Autorizatiei de Construire este necesar sa se completeze și sa se depuna la emitent o cerere-tip, dupa modelul atasat.

Documente pdf
Cerere pentru emiterea Autorizatiei de Construire

Vizualizari: 159
Data creare: 14-01-2018 22:28:14

Documentele necesare emiterii Autorizatiei de Construire

Autorizatiile de construire se emit de presedintii consiliilor judetene, de primarul general al municipiului Bucuresti, de primarii municipiilor, sectoarelor municipiului Bucuresti, ai oraselor și comunelor pentru executarea lucrarilor.

Autorizatia de construire se emite in cel mult 30 de zile de la data inregistrarii cererii, pe baza documentatiei depuse la administratia publica locala, care va cuprinde:

-Cerere tip ;
-Copie dupa titlu asupra imobilului ;
-Copie certificat de urbanism ;
-Documentatia tehnica - D.T.(in doua exemplare) ;
Avizele și acordurile stabilite prin certificatul de urbanism ;
- Actul administrativ al autoritatii competente pentru protectia mediului ;
- Dovada privind achitarea taxelor legale Citeste mai mult...

Vizualizari: 112
Data creare: 14-01-2018 22:27:10

Modalităţi de contestare a deciziei și formularele aferente

Modalităţi de contestare a deciziei și formularele aferente:

Documente pdf
Reclamație administrativă conform Anexa 5 din HG 478/ 2016
Reclamație administrativă conform Anexa 6 din HG 478/ 2016

Vizualizari: 126
Data creare: 14-01-2018 22:22:46

Formular pentru solicitare informaţii în baza Legii nr. 544/2001

În vederea solicitării unei informații de interes public recomandăm folosirea următorului formular:

Documente pdf
Formular-tip cerere de informaţii de interes public conform Anexa 4 din HG 478/ 2016

Vizualizari: 134
Data creare: 14-01-2018 22:19:18

Responsabil pentru aplicarea Legii 544/2001

Persoana responsabila pentru aplicarea Legii 544/2001 in cadrul institutiei noastre.

Vizualizari: 142
Data creare: 14-01-2018 22:18:00

Detalii referitoare la Autorizația de Construire

Autorizatia de construire constituie actul de autoritate al administratiei publice locale pe baza caruia se asigura aplicarea prevederilor legale, referitoare la amplasarea, proiectarea, executarea și functionarea constructiilor.

Potrivit Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, autorizatia de construire se elibereaza in baza unei cereri a solicitantului pentru:

a) lucrari de construire, reconstruire, consolidare, modificare, extindere, schimbare de destinatie sau de reparare a constructiilor de orice fel, precum și a instalatiilor aferente acestora, cu exceptia lucrarilor care nu modifica structura de rezistenta, caracteristicile initiale ale constructiilor sau aspectul arhitectural al acestora;

b) lucrari Citeste mai mult...

Vizualizari: 168
Data creare: 14-01-2018 15:33:46

Detalii referitoare la Certificatul de Urbanism

In vederea autorizarii lucrarilor de constructie, una dintre etape este obtinerea Certificatului de urbanism, act de informare emis de administratia publica locala.

Potrivit Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, Certificatul urbanism este actul de informare emis de administratia publica locala (presedintii consiliilor judetene, primarul general al municipiului Bucuresti, primarii municipiilor, sectoarelor municipiului Bucuresti, ai oraselor sau comunelor) prin care:

- face cunoscute solicitantului elementele privind regimul juridic, economic și tehnic al terenurilor și constructiilor existente la data solicitarii;

- stabileste cerintele urbanistice care urmeaza sa fie indeplinite in functie de specificul Citeste mai mult...

Vizualizari: 151
Data creare: 14-01-2018 15:30:08

Legea achizițiilor publice

Legea achizițiilor publice

Documente pdf
Legea Achizitiilor Publice (publicata in data de 21 07 2015)

Vizualizari: 109
Data creare: 14-01-2018 15:28:03

HG 449/2016 din 22 iunie 2016 ref. la concediul și indemizatia de creștere a copilului

In temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. IV din Legea nr. 66/2016 pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 111/2010 privind concediul și indemnizația lunară pentru creșterea copiilor, Guvernul a adoptat o noua hotarare (HOTĂRÂREA Nr. 449/2016 in data de 22 iunie 2016) prin care se modifica și completeaza Normele metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 111/2010 privind concediul și indemnizația lunară pentru creșterea copiilor, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 52/2011.

Va invitam sa analizati continutul acesteia pentru a afla in ce conditii persoana îndreptățită poate intra in posesia acestei indemnizatii. De asemenea veti gasi atasate Cereri t Citeste mai mult...

Documente pdf
HOTĂRÂRE Nr. 449 2016 din 22 iunie 2016 referitoare la concediul si indemnizatia lunara pentru cresterea copilului
Cerere pentru prelungirea sau reluarea concediului de crestere a copilului si plata imdenizatiei lunare
Optiunea 1-1an
Optiunea 2- 2ani
OrdMMuncii1099_prel_rel_ICC_iun16
Tab aplic norme cic_28iun16

Vizualizari: 105
Data creare: 14-01-2018 15:05:09

Documente necesare pentru indemnizația de creștere a copilului pentru salariați

Documente necesare pentru indemnizația de creștere a copilului pentru salariați

ACTE NECESARE DOSAR (in copie)
-cerere tip- (Anexa 1);
-documente identitate parinti;
-certificat casatorie;
-certificate de nastere ale tuturor copiilor- original și copie;
-extras de cont pe numele solicitantului;
-dosar cu șina.
-adeverința tip - (Anexa 2), eliberată de către angajator, din care să reiasă indeplinirea condițiilor legale privind stagiul de cotizare și veniturile nete realizate (12 luni, în ultimul an inainte de nasterea copilului); Observație: adeverință tip - format nou (Anexa 2) mentionează și numărul de zile lucrate, concediu medical și de odihnă pentru fiecare din lunile din perioada stagiului de cotizare Citeste mai mult...

Documente pdf
Adeverință angajator

Vizualizari: 140
Data creare: 14-01-2018 15:03:50

Pensia de invaliditate

Pensia de invaliditate

Pensia de invaliditate se cuvine persoanelor total sau cel puțin jumătate din capacitatea de muncă, din cauza:
1. accidentelor de muncă și bolilor profesionale, conform legii;
2. neoplaziilor și celorlalte boli prevăzute de art.68 al.1 lit.b din Legea 63/2010;
3. bolilor obisnuite și accidentelor care nu au legătură cu munca.

în raport cu gradul de reducere a capacității de muncă invaliditatea este:
1. de gradul I, caracterizată prin pierderea totală a capacității de muncă și a capacității de autoîngrijire;
2. de gradul II caracterizată prin pierderea totală a capacității de muncă, cu păstrarea capacității de autoîngrijire;
3. de gradul III, caracterizată prin pie Citeste mai mult...

Vizualizari: 114
Data creare: 14-01-2018 15:01:22

Acte necesare pentru alocatia de stat pentru copii - pentru copiii născuți în U.E.

Alocatia de stat pentru copii - pentru copiii născuți în U.E.

- CERTIFICAT NASTERE COPIL - copie și original
- BULETINE/CARTI IDENTITATE PARINTI - copie și original;
- Extras cont pe numele solicitantului / titularului - (dacă se doreste plata în cont bancar);
- Dosar șina;
- Formularul E 411/Adeverință de la instituțiile abilitate (din țara unde s-a născut copilul) sau adeverință de salariat cu menționarea datei angajării pentru părinții care lucrează în România.
In situația in care părinții nu sunt căsătoriți, se solicita prezența ambilor părinți în vederea stabilirii de comun acord a reprezentantului legal.

Vizualizari: 109
Data creare: 14-01-2018 14:59:42

Acte necesare pentru acordarea ajutoarelor pentru încălzirea locuinței

Acte necesare pentru acordarea ajutoarelor pentru încălzirea locuinței

1. Actele de identitate ale solicitantului și ale membrilor familiei
- copii după BI-CI;
- certificatele de nastere ale copiilor;
- certificatul de căsătorie;
- hotărârea definitivă de încuviințare a adopției, de plasament familial al minorului, potrivit legii;
- actul din care să rezulte calitatea solicitantului de tutore sau curator.

2. Acte de venit:
La stabilirea venitului mediu net lunar pe membru de familie se iau în considerare toate veniturile pe care membrii acesteia le realizează sau, după caz, le-au realizat în luna anterioară solicitării dreptului (de exemplu cerere depusa in luna octombrie 2017 va fi completata cu ve Citeste mai mult...

Vizualizari: 112
Data creare: 14-01-2018 14:56:49

Impozite și taxe- prezentare generală

Departamentul Impozite și Taxe Locale al Comunei Şuletea are atribuții privind stabilirea, constatarea, controlul, urmărirea și încasarea impozitelor și taxelor locale, pe raza administrativ - teritorială a Comunei Şuletea.

Modalitățile de informare puse la dispoziția contribuabililor sunt:
• informarea directă prin intermediul funcționarilor publici care deservesc ghișeele pentru activitatea cu publicul, deschise la sediul instituției noastre din Primăria Şuletea http://www.suletea.ro/ari2_160-impozite_si_taxe.html.

Vizualizari: 107
Data creare: 14-01-2018 14:55:04

Facilități pentru persoane fizice și juridice

Facilități pentru persoane fizice și juridice:

1. Impozitul pe cladiri, impozitul pe teren, impozitul pe mijloacele de trasport, taxa pentru eliberarea certificatelor, avizelor și autorizatii nu se aplica pentru veteranii de razboi
2. Impozitul pe cladiri și impozitul pe teren nu se aplica vaduvelor de razboi și vaduvelor veteranilor de razboi care nu s-au recasatorit
3. Impozitul pe cladiri, impozitului pe teren și taxa pentru eliberarea unei autorizatii pentru desfasurarea unei activitati economice nu se datoreaza de catre persoanele cu handicap grav sau accentuat, și de persoanele incadrate in gradul I de invaliditate
Scutirea de la plata impozitului pe teren se aplica doar terenului aferent cladirii utilizate ca domiciliu de persoanele fizice prevazute la pct.3

Vizualizari: 111
Data creare: 14-01-2018 14:48:04

Cuvântul primarului comunei Șuletea

Dragi cetățeni ai comunei Șuletea,

Vă rog să-mi permiteți să vă transmit pe această cale cele mai alese gânduri de bine, sănatate și mult succes în activitatea dumneavoastră de zi cu zi.

Primăria comunei Șuletea apelează la spiritul civic al localnicilor

Primăria comunei Șuletea apelează la spiritul civic al localnicilor